dimarts, 25 de juny del 2013

GENÈTICA




Àvia materna
Els fills de la meva àvia:

La meva àvia Pilar:
-És de pell morena.
-Cabell negre (tot i que el tingui tenyit).
-Nas rodó i gros.
-Ulls color mel.
-Orelles grans.
-Llavis prims i rosats.







El meu tiet Rafa i la seva dona.


La meva tieta Pilar (al mig).

La meva mare Carmen.
La meva mare Carmen:

-És de pell morena. (Com la seva mare)
-Ulls castanys. (Com el seu pare)
-Nas gros i rodó. (Com la seva mare)
-Orelles mitjanes. (Com el seu pare)
-Llavis prims i rosats. (Com la seva mare)

El meu tiet Rafa:
-És de pell morena. (Com la seva mare)
-Cabell negre. (Com la seva mare)
-Nas gros i aguilenc. (Barreja entre el seu pare i mare)
-Ulls castanys. (Com el seu pare)
-Orelles mitjanes. (Com el seu pare)
-Llavis prims i rosats. (Com la seva mare)








La meva tieta Pilar:
-És de pell molt clara. (Com el seu pare)
-Ulls castanys. (Com el seu pare)
-Nas petit i perfilat. (Com el seu pare)
-Orelles mitjanes. (Com el seu pare)
-Llavis prims i rosats. (Com la seva mare)






El meu pare Juan Carlos.
 El meu pare Juan Carlos:
-És de pell morena. (Com els seus pares)
-Cabell negre. (Com la seva mare)
-Ulls negres. (Com la seva mare)
-Nas romà. (Com la seva mare)
-Orelles mitjanes. (Com el seu pare)
-Llavis gruixuts i vermells. (Com el seu pare)



Filla de la Carmen i en Juan Carlos (jo).



Laura:
-És de pell clara. (Com el seu avi matern)
-Cabell ros fosc, tot i que està tenyida. (Com el seu avi matern)
-Ulls negres. (Com el seu pare)
-Nas rodó. (Com la seva mare)
-Orelles petites. (Com el seu avi matern)
-Llavis gruixuts i vermells. (Com el seu pare)


Filla de la Carmen i en Juan Carlos (Eva).
Eva:

-És de pell morena. (Com els seus pares)
-Cabell negre. (Com la seva àvia materna
-Ulls castanys. (Com la seva mare)
-Nas rodó. (Com la seva mare)
-Orelles mitjanes. (Com els seus pares)
-Llavis gruixuts i vermells. (Com el seu pare)




Conclusió

Podem comprovar les diverses barrejes dels gens entre familiars, des de avis, fins a tiets, fins a pares. 


COMENTARIS:

No he pogut trobar més fotos dels meus altres avis, ja que van morir quan eren molt joves.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada